Wednesday, June 9, 2010

FIFA World Cup 旗開得勝 - 南非2010年世界杯中文主题曲

張學友、張靚穎、K'naan - 旗開得勝
南非2010年世界杯足球賽中文主题曲
FIFA World Cup 2010 Theme Song - Waving Flag (Chinese version)
作曲:K'naan
填詞:李焯雄

張學友:
痛快自在,熱血澎湃
別問由來,星可以摘

K'naan:
See the champions, Take the field now
Unify us, Make us feel proud

張學友:
頭昂起來,暢爽開懷
天涯不過,你我胸懷

K'naan:
Celebration it surrounds us
Every nation all around us

張靚穎:
青春是一首歌,迎著光讓我們一起唱
看世界就在我們腳下,把夢踢到天際無限大

張學友、張靚穎:
一起唱,汗讓夢茁壯,你讓我成長
旗像風翅膀,你給我力量

合唱:
Flag, So wave your flag
Now wave your flag, Now wave your flag
Now wave your flag

張學友、張靚穎:
汗讓夢茁壯,你讓我成長
旗像風翅膀,你給我力量

合唱:
Flag, So wave your flag
Now wave your flag, Now wave your flag
Now wave your flag, oh... oh...

張學友:
痛快自在,熱血澎湃
別問由來,星可以摘

K'naan:
See the champions, Take the field now
Unify us, Make us feel proud

張學友:
頭昂起來,暢爽開懷,
天涯不過,你我胸懷,
你是兄弟,來自四海,
心連起來,為你喝彩。

K'naan:
Staying forever young
Singing songs underneath the sun

張靚穎:
看世界就在我們腳下,把夢踢到天際無限大

張學友、張靚穎:
一起唱,汗讓夢茁壯,你讓我成長
旗像風翅膀,你給我力量

合唱:
Flag, So wave your flag, Now wave your flag
Now wave your flag, Now wave your flag

張學友、張靚穎:
汗讓夢茁壯,你讓我長成
旗像風翅膀,你給我力量

合唱:
Flag, So wave your flag, Now wave your flag
Now wave your flag, Now wave your flag, oh... oh...

張學友、張靚穎:
一起唱,汗讓夢茁壯,你讓我成長
旗像風翅膀,你給我力量

合唱:
Flag, So wave your flag, Now wave your flag
Now wave your flag, Now wave your flag

張學友、張靚穎:
汗讓夢茁壯,你讓我長成
旗像風翅膀,你給我力量

合唱:
Flag, So wave your flag, Now wave your flag
Now wave your flag, Now wave your flag, oh... oh...

張學友、張靚穎:
旗開得勝,我們一起唱
世界沸騰,我們一起唱